سفارش تبلیغ
صبا ویژن

همه چی!

آنچه که هستی هدیه خداوند به توست و آنچه خواهی شد هدیه تو به خداوند است ، پس بی نظیر باش . . .

...

فقط او را صدا کردم نیامد/ تمام شب دعا کردم نیامد/ به من گفت باید با وفا بود / به عهدش هم وفا کردم نیامد

...

ماندم به تو ای گلشن زیبا چه نویسم
من مور صغیرم به سلیمان چه نویسمَ
ترسم که قلم شعله کشد صفحه بسوزدَ
با این دل تنگم به عزیزم َچه نویسم

...

لحظه ها در پی هم می گذرند و میان آنها تو فقط می مانی . لحظه ای با من باش
تا ابد در دل من مهمانی

...

دل آدم ها به اندازه ی حرفشون بزرگ نیست ولی حرفی که از ته دل باشه می تونه آدم بزرگی بسازه
پس از ته دل میگم:
دوستت دارم

...

هزینه‌ی یک* لبخند * خیلی کمتر از هزینه‌ی برق است ولی خیلی بیشتر از آن روشنایی میبخشد! (شرکت توانیر)

...

به نام خدایی که هستی را با مرگ ، دوستی رابی رنگ ، زندگی را با رنگ ،‌عشق را رنگارنگ ، رنگین کمان را هفت رنگ ، شاپرک را صد رنگ ...
و من را دلتنگ دوستان آفرید ...

...

کسی چون تو مرا غریب و تنها نگذاشت
 این گونه در التهاب فردا نگذاشت
سوگند نمی خورم ولی باور کن...
 کسی چون تو به خلوت دلم پا نگذاشت

...

خوشت بیاد ،‌خوشت نیاد
اشک غم از چشات بیاد ، اون سر دنیا که بری
این دل من باهات میاد...

...

وقتی عشقت رو از دست دادی دیگه سعی نکن به دستش بیاری
درست مثل چینی شکسته می مونه که حتی اگه بندش هم بزنی دیگه به زیبایی گذشته نیست

...

پندی از یک داغ دیده: هرگز به علامت آبی و قرمز روی شیر توالت اعتماد نکن

...

موبایلتو چیکار کردی هر چی زنگ می زنم میگه گوسفند مورد نظر با گله می باشد




ریحانه محمدی ::: جمعه 87/4/7::: ساعت 2:25 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 11


بازدید دیروز: 2


کل بازدید :6711
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<
 
 
>>طراح قالب<<